Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Social Responsibility in Tourism Sector in the Czech Republic - Comparative Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F18%3AN0000022" target="_blank" >RIV/26441021:_____/18:N0000022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility in Tourism Sector in the Czech Republic - Comparative Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Corporate Social Responsibily (CSR) is a business approach by development sustainable to contributes that industry the in CSR of area The. stakeholders all for benefits environmental and social, economic delivering but exists CSR about research little Only. detail in explored been not has Republic Czech the in tourism of .industry tourism the regarding none the in operating enterprises sized-medium and small between distinguish to is paper the of aim main The with sector accommodation the in operating enterprises sized-medium and small and sector gastronomy .activities CSR of types and motivations the in found be could differences significant most The. CSR regards quantitative and, analysis content, review literature a applying by met were paper this of objectives The .research questionnaires of method quantitative the using by 2017 July and June during out carried was research The probabilistic the by chosen were which enterprises sized-medium and small 200 containing sample a with the of duration) 1 (includes sampling of purpose the for criteria selection specific The. lottery the of method were role manager a holding and) 3, (industry tourism the in operating SMEs) 2, (year one minimum SMEs .determinate

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility in Tourism Sector in the Czech Republic - Comparative Study

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibily (CSR) is a business approach by development sustainable to contributes that industry the in CSR of area The. stakeholders all for benefits environmental and social, economic delivering but exists CSR about research little Only. detail in explored been not has Republic Czech the in tourism of .industry tourism the regarding none the in operating enterprises sized-medium and small between distinguish to is paper the of aim main The with sector accommodation the in operating enterprises sized-medium and small and sector gastronomy .activities CSR of types and motivations the in found be could differences significant most The. CSR regards quantitative and, analysis content, review literature a applying by met were paper this of objectives The .research questionnaires of method quantitative the using by 2017 July and June during out carried was research The probabilistic the by chosen were which enterprises sized-medium and small 200 containing sample a with the of duration) 1 (includes sampling of purpose the for criteria selection specific The. lottery the of method were role manager a holding and) 3, (industry tourism the in operating SMEs) 2, (year one minimum SMEs .determinate

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-88064-36-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    109-115

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    28. 2. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku