Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání společenské odpovědnosti podnikání v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002371" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002371 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://tvp.zcu.cz/prispevky" target="_blank" >http://tvp.zcu.cz/prispevky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání společenské odpovědnosti podnikání v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem (CSR) se stává oblastí podnikové sféry, ale uznání rostoucího významu malých a středních podniků vede ke zdůraznění dopadů jejich činnosti nejen v ekonomické, ale i v sociální a environmentální oblasti. Hlavním cílem příspěvku je představit koncept společenské odpovědnosti podnikání v rovině definičního vymezení a také prostřednictvím vlastního ošetření analyzovat a zhodnotit současnou roli konceptu včetně jeho primárních složek (sociální, environmentální a ekonomické). Pojetí společenské odpovědnosti podnikání je rozsáhlé a v souladu s cílem příspěvku jsme se zaměřili na dílčí část konceptu a následnou interpretaci získaných poznatků plynoucích z provedené empirického výzkumu mezi malými a středními firmami (MSP) v roce 2011 ve vybraných krajích v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    An Exploitation of the Corporate Social Responsibility in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility (CSR) is traditionally the sphere of the corporate sector but recognition of the growing importance of the Small and Medium Sized Enterprise (SME) sector leads to emphasize their social and environmental impacts. CSR has been a frequent subject of research interest in large companies, but SMEs in this area was neglected. The purpose of this paper is to overcome both of these research gaps and provide deep understanding of the nature of CSR in the Czech Republic. The paperreviews the relevant literature of CSR. Then, through empirical mapping via questionnaire technique with 229 firms, this study analyses CSR from an SME perspective in Czech context. The paper highlights the way in which firms operating use the selectedactivities of CSR in three pillars (economic, environmental and social). It differentiates between the categories of SMEs and activities of CSR. The research contributes new material to this by analyzing how CSR is implemented in Czech co

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v podnikání 2013 - Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-261-0321-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Západočeská univerzita v Plzni, Plzeň

  • Datum konání akce

    14. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku