Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Masová média

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F15%3A%230000615" target="_blank" >RIV/26482789:_____/15:#0000615 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Masová média

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Druhé (přepracované) vydání monografie Maaová média (Jirák, Köpplová) zachovává formální strukturu prvního vydání (5 hlavních kapitol), ale dosti zásadně se liší obsahově a záměrem použité literatury, která byla zásadně inovována. Změny byly vyvolány změnami v samotné mediální komunikaci, k nimž došlo za uplynulých šest let (přeevším vývoj sociálních sítí a obecně "nových médií"). Celý text byl proto především nově zredigován a aktualizován, což vedlo ke snížení počtu stran (ze 413 na 390) a ke změnám ve struktuře podkapitol. V první kapitole byla vynechána po dkapitola 1.1.2.2 Média a mediální komunikace a nahrazena kapitolou Komunikační média. Zásadně byla přepracovány a rozšířeny podkapitoly Periodizace vývoje českých médií a zvláště Studium masových médií (do které autoři promítli aktuální poznatky získané studiem v posledních dvou letech).V druhé kapitole došlo vedle dílčích redakcí hlavně k uvedení zcela nového výkladu o proměnách mediálního vlastnictví v ČR (box 2.5). Ve čtvrté

  • Název v anglickém jazyce

    Mass Media

  • Popis výsledku anglicky

    The second (revised) edition of the monography Mass Media (Jirák, Köpplová) follows the same formal structure as the first edition (5 main chapters) but differs quite fundamentally in content and used literature which was remarkably innovated. The chagnes were caused by the changes in the media communication which took palce in last 6 years (especially the development of social networks and "new media" generally). Thus the whole text was newly re-edited and updated which led to decrease of pages (from 413 to 390) and to changes in structure of subchapters. In Chapter 1, the subchapters 1.1.2.2 Media and media communication was deleted and repalced by subchapter 1.1.2.2 Means of communication. Subchapters Epochs in history of Czech media and especiallyMass media studies (in which the results of research done by author in last two years were used) were widen and re-written remark ably. The second chapter newly offers (next to marginal changes) the explanation of media ownership structur

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-262-0743-6

  • Počet stran knihy

    392

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy