Volební kampaně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F15%3AN0000035" target="_blank" >RIV/26482789:_____/15:N0000035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mup.cz/kalendar/volebni-kampane/" target="_blank" >https://www.mup.cz/kalendar/volebni-kampane/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Volební kampaně
Popis výsledku v původním jazyce
Centrum pro studium mediální kultury, katedra politologie a humanitních studií MUP a katedra mediálních studií MUP si vás dovolují pozvat na workshop Volební kampaně – tvorba, zacílení, efekty.
Název v anglickém jazyce
Election campaigns
Popis výsledku anglicky
Center for Media Culture Studies, Department of Political Science and Humanities, MUP and Department of Media Studies, MUP, invite you to the Campaign Election Campaign - Creation, Targeting, Effects.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Praha
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
32
Počet zahraničních účastníků
2
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce