PŘÍSTUPNOST WEBOVÝCH PREZENTACÍ STŘEDNÍCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE V LETECH 2010-2016
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F17%3AN0000123" target="_blank" >RIV/26482789:_____/17:N0000123 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm042017.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm042017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PŘÍSTUPNOST WEBOVÝCH PREZENTACÍ STŘEDNÍCH ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE V LETECH 2010-2016
Popis výsledku v původním jazyce
Článek analyzuje progresi v přístupnosti webových prezentací středních škol v České republice a to na základě provedeného testování přístupnosti v letech 2010 a 2016. Součástí článku je i identifikace hlavních problémů přístupnosti těchto prezentací a návrh jejich řešení.
Název v anglickém jazyce
ACCESSIBILITY OF WEB PRESENTATIONS OF SECONDARY SCHOOL IN THE CZECH REPUBLIC IN 2010-2016
Popis výsledku anglicky
The article analyzes the progress in web presentation accessibility of secondary schools in the Czech Republic based on accessibility testing carried out in 2010 and 2016. Part of the article is devoted to the identification of the main problems regarding accessibility of these presentations and the proposal of their solution.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
2017
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
8-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—