Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdíly v přístupnosti webových prezentací středních škol podle druhu či umístění školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F19%3AN0000076" target="_blank" >RIV/26482789:_____/19:N0000076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozdíly v přístupnosti webových prezentací středních škol podle druhu či umístění školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá přístupností webových prezentací středních škol v České republice a navazuje na statě publikované v Media4u Magazine 2/2011 a 4/2017. Hlavním tématem článku je analýza a nalezení disproporcí v přístupnosti webových prezentací středních škol v České republice z hlediska velikosti sídla školy, druhu školy a typu zřizovatele školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Differences in Accessibility of Web Presentations of High Schools According to the Kind or to the Locations

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the accessibility of web presentations of secondary schools in the Czech Republic and relates on the articles published in Media4u Magazine No. 2/2011 and 4/2017. The main subject of this article is analysis and find disproportions of accessibility of web presentations of high schools from aspect of the schools' residence, the kind of school and type of founders.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2019

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    27-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus