Corporate Social Responsibility – Case Studies of U.S. companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F19%3AN0000182" target="_blank" >RIV/26482789:_____/19:N0000182 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mup.cz/kalendar/corporate-social-responsibility-case-studies-of-u-s-companies/" target="_blank" >https://www.mup.cz/kalendar/corporate-social-responsibility-case-studies-of-u-s-companies/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Corporate Social Responsibility – Case Studies of U.S. companies
Popis výsledku v původním jazyce
Department of International Business cordially invites you to a special seminar organised in cooperation with the US Embassy in Prague. The seminar will introduce students to the concept of corporate social responsibility. Representatives of American global companies will come and share their experience with this new global phenomena, which aims at making the business more responsible and sustainable. Why some companies support various charity programmes? Is this a part of their marketing strategy, or reflection of values and principles that they focus on? What exactly should be understood under the concept of corporate social responsibility? You are cordially welcome to join and meet representatives of U.S. companies present at the Czech market.
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility – Case Studies of U.S. companies
Popis výsledku anglicky
Department of International Business cordially invites you to a special seminar organised in cooperation with the US Embassy in Prague. The seminar will introduce students to the concept of corporate social responsibility. Representatives of American global companies will come and share their experience with this new global phenomena, which aims at making the business more responsible and sustainable. Why some companies support various charity programmes? Is this a part of their marketing strategy, or reflection of values and principles that they focus on? What exactly should be understood under the concept of corporate social responsibility? You are cordially welcome to join and meet representatives of U.S. companies present at the Czech market.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Praha
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
15
Počet zahraničních účastníků
—
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce