Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Politická celebrita - projevy a podoby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26482789%3A_____%2F21%3A10152323" target="_blank" >RIV/26482789:_____/21:10152323 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Politická celebrita - projevy a podoby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá propojením světa &quot;tradičních&quot; politiků-profesionálů se světem mediálně známých osobností a některými formami této interakce. Pozornost je věnována popisu podmínek pro označení politika &quot;politická celebrita&quot; a stanovení univerzálnějších kritérií, která lze pro toto zařazení použít, zejména v souvislosti s Rusnákovým vymezením charakteristiky &quot;celebrity&quot;. Tato a další teoretická východiska jsou pak aplikována při určování povahy a rozsahu procesu celebritizace na příkladu českého premiéra Andreje Babiše.

  • Název v anglickém jazyce

    Celebrity Politicians - speeches and forms

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the connection of the world of &quot;traditional&quot; politicians-professionals with the world of media celebrities and some forms of this interaction. Attention is paid to the description of the conditions for the designation of politician &quot;political celebrity&quot; and the determination of more universal criteria that can be used for this classification, especially in connection with Rusnák&apos;s definition of the characteristics of &quot;celebrity&quot;. These and other theoretical starting points are then applied in determining the nature and extent of the process of celebritization on the example of the Czech Prime Minister Andrej Babiš.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů