Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Tradice jako závaží
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26585499%3A_____%2F15%3A%230000024" target="_blank" >RIV/26585499:_____/15:#0000024 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/26138077:_____/15:#0000677
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Překážky na cestě k technickému vzdělávání. Tradice jako závaží
Popis výsledku v původním jazyce
Článek zabývající se vlivem tradičních představ o úloze středního technického vzdělání, zejména v rodinách s nižším sociálně-ekonomickým statusem, které zejména u chlapců negativně působí na volbu všeobecného středního vzdělání, které je podmínkou úspěchu studia na technické vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Obstacles on the road to technical education. Tradition as a burden
Popis výsledku anglicky
Article addressing the role of traditional beliefs about technical secondary education, which ? particularly in lower socio-economic status families - are hindering the aspirations of boys to attend general secondary schools providing education more suitable for the successful completion of technical college education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TD020230" target="_blank" >TD020230: MATURITA EFEKTIVNÍ A SOCIÁLNĚ SPRAVEDLIVÁ</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
MM Průmyslové spektrum
ISSN
1212-2572
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
100-101
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—