Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Policy paper MŠ COVID-19 pro mateřské školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26585499%3A_____%2F21%3AN0000003" target="_blank" >RIV/26585499:_____/21:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.isea.cz" target="_blank" >http://www.isea.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Policy paper MŠ COVID-19 pro mateřské školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Policy paper: Vědeckým cílem projektu je holistická analýza příčin nízké efektivity financování a řízení mateřských škol (MŠ) v období COVID-19; a analýza fragmentace zodpovědnosti za proti-pandemická opatření různých úrovní decentralizovaného řízení. Záměrem projektu je zpracovat a) diagnostiku stavu řídících a finančních procesů probíhajících v MŠ v období COVID-19, kdy byla od 13. 3. do 4. 5. 2020 zakázána osobní přítomnost žáků v základním vzdělávání, ale mateřské školy zůstaly otevřené; b) analýzu a syntézu dat; c) Souhrnnou výzkumnou zprávu a Policy paper jako strategickou studii plánu zmírňování negativních celospolečenských dopadů MŠ COVID-19, pro případ druhé/další vlny pandemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Policy paper MŠ COVID-19 for kindergartens

  • Popis výsledku anglicky

    Policy paper: Our research aim in this project is to carry out a holistic analysis of the causes of low efficiency in the financing and management of preschools during the Covid-19 pandemic and of the fragmentation of responsibility for measures to combat the epidemic across the various levels of decentralised management The project intends to a) investigate the status of the managerial and financial processes in motion at preschools during the Covid-19 period, in which between 13 March and 4 May 2020 pupils were barred from attending elementary schools in person; b) analyse and synthesise the data; c) produce a summative research report and policy paper as a strategic study of the plan to reduce the negative societal impacts of Covid-19 in relation to preschools in case of a second wave of the pandemic

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL04000173" target="_blank" >TL04000173: Ekonomické a personální řízení mateřské školy v době pandemie COVID-19</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů