Policy paper MŠ COVID-19 pro MŠMT/kraje/politiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26585499%3A_____%2F21%3AN0000006" target="_blank" >RIV/26585499:_____/21:N0000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.isea.cz" target="_blank" >http://www.isea.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Policy paper MŠ COVID-19 pro MŠMT/kraje/politiky
Popis výsledku v původním jazyce
Policy paper: Vědeckým cílem projektu je holistická analýza příčin nízké efektivity financování a řízení mateřských škol (MŠ) v období COVID-19; a analýza fragmentace zodpovědnosti za proti-pandemická opatření různých úrovní decentralizovaného řízení. Záměrem projektu je zpracovat a) diagnostiku stavu řídících a finančních procesů probíhajících v MŠ v období COVID-19, kdy byla od 13. 3. do 4. 5. 2020 zakázána osobní přítomnost žáků v základním vzdělávání, ale mateřské školy zůstaly otevřené; b) analýzu a syntézu dat; c) Souhrnnou výzkumnou zprávu a Policy paper jako strategickou studii plánu zmírňování negativních celospolečenských dopadů MŠ COVID-19, pro případ druhé/další vlny pandemie.
Název v anglickém jazyce
Policy paper MŠ COVID-19 for Ministry of Education, Youth and Sports/Region/Politicians
Popis výsledku anglicky
Policy paper: Our research aim in this project is to carry out a holistic analysis of the causes of low efficiency in the financing and management of preschools during the Covid-19 pandemic and of the fragmentation of responsibility for measures to combat the epidemic across the various levels of decentralised management The project intends to a) investigate the status of the managerial and financial processes in motion at preschools during the Covid-19 period, in which between 13 March and 4 May 2020 pupils were barred from attending elementary schools in person; b) analyse and synthesise the data; c) produce a summative research report and policy paper as a strategic study of the plan to reduce the negative societal impacts of Covid-19 in relation to preschools in case of a second wave of the pandemic
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50401 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL04000173" target="_blank" >TL04000173: Ekonomické a personální řízení mateřské školy v době pandemie COVID-19</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů