Zařízení k přizpůsobení terénního kolového vozidla k jízdě po silnici
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26819678%3A_____%2F14%3AN0000002" target="_blank" >RIV/26819678:_____/14:N0000002 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62156489:43410/14:00223760
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zařízení k přizpůsobení terénního kolového vozidla k jízdě po silnici
Popis výsledku v původním jazyce
Cíle technického řešení je dosaženo zařízením k přizpůsobení terénního vozidla k jízdě po silnici,jehož podstatou je to, že na rámu vozidla je uspořádán první spojovací prostředek a vahadlo je na svém ramenu příslušném pojezdovému kolu s protiskluzovým řetězem opatřeno druhým spojovacím prostředkem, přičemž první a druhý spojovací prostředek jsou vzájemně spojitelné v horní poloze vahadla. Upevnění spojovacích prostředků k vozidlu není náročné, přičemž ani cena příslušných součástí není vysoká. Výhodnéje, když prvním spojovacím prostředkem je horní závěsné oko a druhým spojovacím prostředkem je dolní závěsné oko, přičemž v horním závěsném oku je zavěšeno oko závěsného háku, jehož konec je zasunut v dolním závěsném oku. V případě větší vertikální vzdálenosti mezi vhodnými místy pro upevnění spojovacích prostředků na rámu vozidla a na vahadle polonápravy je k propojení použit vázací řetěz. Příprava vozidla pro jízdu po vozovce s choulostivým povrchem nevyžaduje sejmutí protiskluzo¬vých
Název v anglickém jazyce
Device for adapting off-road wheeled vehicle to the drive on road
Popis výsledku anglicky
Objectives of the invention is achieved by a device for adapting road vehicles on the road, the essence of which is that the vehicle frame is arranged a first connecting means and the rocker arm is at its respective arm a running wheel with non-skid chain provided with a second coupling means, said first and second coupling means are mutually assembled in an upper position of the rocker arm. Mounting fasteners to the vehicle is not difficult, and neither the price of the parts is not high. Preferably, the first coupling means is an upper shackle and the second connecting means is lower shackle, wherein the upper eyelet is suspended eye lifting hooks, whose end is inserted in the bottom of the fixing eye. In the case of larger vertical distance betweensuitable place for mounting fasteners to the vehicle frame and the swingarm axle tube is used to connect the binding chain. Preparing for vehicles driving on the delicate surface does not require removing the slip Tracks, which is advanta
Klasifikace
Druh
F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI4%2F139" target="_blank" >FR-TI4/139: Vývoj a výroba lesnických těžebně dopravních strojů malé třídy zaměřené na ekologii</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
27153
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
—
Název vlastníka
Mendelova univerzita v Brně, Strojírna Novotný, s.r.o.
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence