Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Key Performance Indicators the providers of logistic services: experience of selected companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26867184%3A_____%2F20%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26867184:_____/20:N0000020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/HiTech48507.2019.9128266" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/HiTech48507.2019.9128266</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/HiTech48507.2019.9128266" target="_blank" >10.1109/HiTech48507.2019.9128266</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Key Performance Indicators the providers of logistic services: experience of selected companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    this paper describes the term logistics service provider and their types. Authors shown the three short case studies that are oriented to KPI in practice. One of them is oriented to KPI for customer satisfaction measurement (DHL Express CZ). The other one is oriented to KPI in warehouse during the changes the processes in company. The third one is oriented to the key factors of company competitiveness related to customer service efficiency. The main aim of paper is the presentation of key performance indicator in the field of logistics service providing from the practical point of view.

  • Název v anglickém jazyce

    Key Performance Indicators the providers of logistic services: experience of selected companies

  • Popis výsledku anglicky

    this paper describes the term logistics service provider and their types. Authors shown the three short case studies that are oriented to KPI in practice. One of them is oriented to KPI for customer satisfaction measurement (DHL Express CZ). The other one is oriented to KPI in warehouse during the changes the processes in company. The third one is oriented to the key factors of company competitiveness related to customer service efficiency. The main aim of paper is the presentation of key performance indicator in the field of logistics service providing from the practical point of view.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2019 II International Conference on High Technology for Sustainable Development (HiTech)

  • ISBN

    9781728145563

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Sofia, Bulgaria

  • Místo konání akce

    Sofia, Bulgaria

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku