Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání odlišných přístupů při posouzení corporate national image vybraných českých podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F11%3A%230000050" target="_blank" >RIV/26968631:_____/11:#0000050 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání odlišných přístupů při posouzení corporate national image vybraných českých podniků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá srovnáním dvou odlišných přístupů hodnocení použití vlivu efektu země původu českými společnostmi při jejich komunikování se svými zákazníky. Jako reprezentativní vzorek byly vybrány společnosti oceněné v žebříčku CZECH TOP 100jako nejvýznamnější společnosti v České republice. Hodnocena byla kritéria jako užití motivu České republiky, dále vizualizace objektů typických pro Českou republiku. Příspěvek ukazuje divergenci výsledků odkazujících na možný vztah k České republice každé ze společností

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of different approaches for assessing the corporate national image of chosen Czech companies

  • Popis výsledku anglicky

    his paper deals with the comparison of two different approaches for assessing influence of country of origin effect of Czech companies in their communication with their customers. As a representative sample of the companies was chosen a set of the companies that were ranked in the Czech TOP 100 ranking in the category of the most important companies. In the paper for each campaign is pursued, whether using visual motif of the Czech Republic, thus visualization of the object, which is typical for the Czech Republic. The paper shows the divergence of results referring to the possible relationship to the Czech republic of each company

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY ? NOVÉ NÁPADY 2011

  • ISBN

    978-80-87314-20-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    428-434

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo, s.r.o.

  • Místo vydání

    Znojmo, CZ

  • Místo konání akce

    Znojmo, ČR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku