Srovnání odlišných přístupů při posouzení corporate national image vybraných českých podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F11%3A%230000050" target="_blank" >RIV/26968631:_____/11:#0000050 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání odlišných přístupů při posouzení corporate national image vybraných českých podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá srovnáním dvou odlišných přístupů hodnocení použití vlivu efektu země původu českými společnostmi při jejich komunikování se svými zákazníky. Jako reprezentativní vzorek byly vybrány společnosti oceněné v žebříčku CZECH TOP 100jako nejvýznamnější společnosti v České republice. Hodnocena byla kritéria jako užití motivu České republiky, dále vizualizace objektů typických pro Českou republiku. Příspěvek ukazuje divergenci výsledků odkazujících na možný vztah k České republice každé ze společností
Název v anglickém jazyce
Comparison of different approaches for assessing the corporate national image of chosen Czech companies
Popis výsledku anglicky
his paper deals with the comparison of two different approaches for assessing influence of country of origin effect of Czech companies in their communication with their customers. As a representative sample of the companies was chosen a set of the companies that were ranked in the Czech TOP 100 ranking in the category of the most important companies. In the paper for each campaign is pursued, whether using visual motif of the Czech Republic, thus visualization of the object, which is typical for the Czech Republic. The paper shows the divergence of results referring to the possible relationship to the Czech republic of each company
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
NOVÉ TRENDY ? NOVÉ NÁPADY 2011
ISBN
978-80-87314-20-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
428-434
Název nakladatele
SVŠE Znojmo, s.r.o.
Místo vydání
Znojmo, CZ
Místo konání akce
Znojmo, ČR
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—