Hotel services and their marketing opportunities in the border region of Znojmo
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F12%3A%230000020" target="_blank" >RIV/26968631:_____/12:#0000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Hotel services and their marketing opportunities in the border region of Znojmo
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with hotel services as a part of tourism. They represent one of the aspects that affect the attendance of the area. Tourists and visitors can then use the hotel services, whether for accommodation, if they decide to spend some time there,or at least restaurant services or some others that hotels in attractive locations may offer. For this purpose, quite numerous accommodation facilities can be used, which offer relatively decent standard of service. Their offer is under investigation. The area can boost earnings from tourism, not only offer natural beauty, historical monuments, but also specifics as tourists and businessmen sought services. Producers of these services can then use various marketing techniques to raise the profile of arelatively saturated market.
Název v anglickém jazyce
Hotel services and their marketing opportunities in the border region of Znojmo
Popis výsledku anglicky
The paper deals with hotel services as a part of tourism. They represent one of the aspects that affect the attendance of the area. Tourists and visitors can then use the hotel services, whether for accommodation, if they decide to spend some time there,or at least restaurant services or some others that hotels in attractive locations may offer. For this purpose, quite numerous accommodation facilities can be used, which offer relatively decent standard of service. Their offer is under investigation. The area can boost earnings from tourism, not only offer natural beauty, historical monuments, but also specifics as tourists and businessmen sought services. Producers of these services can then use various marketing techniques to raise the profile of arelatively saturated market.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Littera scripta
ISSN
1802-503X
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
115-126
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—