Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Hotel Offer and Marketing Opportunity of Accommodation Providers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F12%3A%230000023" target="_blank" >RIV/26968631:_____/12:#0000023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Hotel Offer and Marketing Opportunity of Accommodation Providers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with hotel services as a part of tourism. They represent one of the aspects that affect the number of visitors to the area. Tourists and visitors can then use the hotel services, either for accommodation if they decide to spend some timein that place, or at least the restaurant or other services that hotels in attractive locations may offer. For this purpose, a large number of accommodation facilities can be used, which offer relatively decent standards of service. This paper aims to analyse their offer. The area can boost its earnings from tourism, not only by offering natural beauty, historical monuments, but also specific features, which are sought after by tourists and business travellers. The providers of these services can thenuse various marketing techniques to raise their profile in a relatively saturated market.

  • Název v anglickém jazyce

    A Hotel Offer and Marketing Opportunity of Accommodation Providers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with hotel services as a part of tourism. They represent one of the aspects that affect the number of visitors to the area. Tourists and visitors can then use the hotel services, either for accommodation if they decide to spend some timein that place, or at least the restaurant or other services that hotels in attractive locations may offer. For this purpose, a large number of accommodation facilities can be used, which offer relatively decent standards of service. This paper aims to analyse their offer. The area can boost its earnings from tourism, not only by offering natural beauty, historical monuments, but also specific features, which are sought after by tourists and business travellers. The providers of these services can thenuse various marketing techniques to raise their profile in a relatively saturated market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EIIC 2012

  • ISBN

    978-80-554-0551-3

  • ISSN

    1338-7871

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    182-186

  • Název nakladatele

    EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku