A Hotel Offer and Marketing Opportunity of Accommodation Providers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F12%3A%230000023" target="_blank" >RIV/26968631:_____/12:#0000023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Hotel Offer and Marketing Opportunity of Accommodation Providers
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with hotel services as a part of tourism. They represent one of the aspects that affect the number of visitors to the area. Tourists and visitors can then use the hotel services, either for accommodation if they decide to spend some timein that place, or at least the restaurant or other services that hotels in attractive locations may offer. For this purpose, a large number of accommodation facilities can be used, which offer relatively decent standards of service. This paper aims to analyse their offer. The area can boost its earnings from tourism, not only by offering natural beauty, historical monuments, but also specific features, which are sought after by tourists and business travellers. The providers of these services can thenuse various marketing techniques to raise their profile in a relatively saturated market.
Název v anglickém jazyce
A Hotel Offer and Marketing Opportunity of Accommodation Providers
Popis výsledku anglicky
This paper deals with hotel services as a part of tourism. They represent one of the aspects that affect the number of visitors to the area. Tourists and visitors can then use the hotel services, either for accommodation if they decide to spend some timein that place, or at least the restaurant or other services that hotels in attractive locations may offer. For this purpose, a large number of accommodation facilities can be used, which offer relatively decent standards of service. This paper aims to analyse their offer. The area can boost its earnings from tourism, not only by offering natural beauty, historical monuments, but also specific features, which are sought after by tourists and business travellers. The providers of these services can thenuse various marketing techniques to raise their profile in a relatively saturated market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EIIC 2012
ISBN
978-80-554-0551-3
ISSN
1338-7871
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
182-186
Název nakladatele
EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—