Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Municipal Authority?s Communication with the Public Including Emphasis on Concepts of CSR Following

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F14%3A%230000088" target="_blank" >RIV/26968631:_____/14:#0000088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://kgk.sze.hu/images/dokumentumok/folyoirat/TGE_II_evf04.pdf" target="_blank" >http://kgk.sze.hu/images/dokumentumok/folyoirat/TGE_II_evf04.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Municipal Authority?s Communication with the Public Including Emphasis on Concepts of CSR Following

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Znojmo is a town struggling with many problems. The most controversial issues are high unemployment, high debt and excessive congestion of the major roads. The aim of this article is to draw attention to media communication, which is an important part ofthe town inhabitants? perception. In the context of corporate social responsibility the paper highlights the possible challenges and proposed solutions, which can result in better partnership between public administration, business owners and inhabitants, this being an important factor for local development.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Municipal Authority?s Communication with the Public Including Emphasis on Concepts of CSR Following

  • Popis výsledku anglicky

    Znojmo is a town struggling with many problems. The most controversial issues are high unemployment, high debt and excessive congestion of the major roads. The aim of this article is to draw attention to media communication, which is an important part ofthe town inhabitants? perception. In the context of corporate social responsibility the paper highlights the possible challenges and proposed solutions, which can result in better partnership between public administration, business owners and inhabitants, this being an important factor for local development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TÉR ? GAZDASÁG ? EMBER

  • ISSN

    2064-1176

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    II, 2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    HU - Maďarsko

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    9-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus