Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SPOLEČENSKY ODPOVĚDNÉ A ETICKÉ JEDNÁNÍ MUNICIPALITY ZNOJMO V KONTEXTU KOMUNIKACE S VNĚJŠÍM PROSTŘEDÍM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F14%3A%230000100" target="_blank" >RIV/26968631:_____/14:#0000100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SPOLEČENSKY ODPOVĚDNÉ A ETICKÉ JEDNÁNÍ MUNICIPALITY ZNOJMO V KONTEXTU KOMUNIKACE S VNĚJŠÍM PROSTŘEDÍM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    xistuje řada problémů, který musí vedení města Znojma čelit; především vysoká míra nezaměstnanosti, vysoká zadluženost a nadměrné zatížení hlavního tahu vedoucího přes město. Tyto neustále přetrvávající problémy jsou hlavním součástí komunikace městskýchúředníků a obyvatel města. Cílem tohoto příspěvku je zdůraznění oblasti marketingu a mediální komunikace, které tvoří důležitou součást vnímání partnerství mezi obyvateli a městským úřadem. Tento článek nejen jmenuje aktuální výzvy společensky odpovědného chování úřadu, ale také navrhuje možná řešení, která vzešla z výzkumu provedeného autorkami příspěvku. Partnerství mezi veřejným sektorem, soukromým sektorem a občany totiž tvoří velice důležitý aspekt regionálního rozvoje.

  • Název v anglickém jazyce

    SOCIAL RESPONSIBLE AND ETHICAL BEHAVIOUR IN ZNOJMO MUNICIPALITY IN THE CONTEXT COMMUNICATIONS WITHIN THE EXTERNAL ENVIRONMENT

  • Popis výsledku anglicky

    here are many problem areas which the municipality of Znojmo has to face to; especially high unemployment rate, high indebtedness and excessive congestion of main transition roads. These ongoing inherently conflict problems are the main part of communication between municipality officers and town inhabitants. The aim of this article is to highlight the area of marketing and media communication which are important part of municipality?s and inhabitants? partnership perception. This article not only namesthe actual challenges of social responsibility but also highlights the possible suggestions for solutions to which contracting authority of this research came during the research period. The partnership of public administration, businessmen and inhabitants is really important aspect of local development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomika a spoločnosť. Journal of Economics nad Social Research

  • ISSN

    1335-7069

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    216-223

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus