Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Municipal authority's Communication with Civic Public including Emphasis on Concept of CSR Following

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F14%3A%230000042" target="_blank" >RIV/26968631:_____/14:#0000042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Municipal authority's Communication with Civic Public including Emphasis on Concept of CSR Following

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Town Znojmo wrestles against many different problems. The most debatable issues are high unemployment, high debt and excessive congestion of the major roads. The aim of this article pays attention to media communication, which is an important part of thetown inhabitants? perception. In the context of corporate social responsibility the paper highlights the possible challenges and proposed solutions, which can result in better partnership of public administration, business owners and inhabitants what isreally important standpoint for local development. Public relations are a priority that must be dedicate, put an accent on it and also be developed. These are the main aspect of the success assessing of the Municipal Authority work by public. As communication tools are used both traditional media and possibilities offered by the current technologies, especially the internet with developing social networks. These can are used as a feedback to determine the response of the public to the m

  • Název v anglickém jazyce

    Municipal authority's Communication with Civic Public including Emphasis on Concept of CSR Following

  • Popis výsledku anglicky

    Town Znojmo wrestles against many different problems. The most debatable issues are high unemployment, high debt and excessive congestion of the major roads. The aim of this article pays attention to media communication, which is an important part of thetown inhabitants? perception. In the context of corporate social responsibility the paper highlights the possible challenges and proposed solutions, which can result in better partnership of public administration, business owners and inhabitants what isreally important standpoint for local development. Public relations are a priority that must be dedicate, put an accent on it and also be developed. These are the main aspect of the success assessing of the Municipal Authority work by public. As communication tools are used both traditional media and possibilities offered by the current technologies, especially the internet with developing social networks. These can are used as a feedback to determine the response of the public to the m

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NOVÉ TRENDY NEW TRENDS 2014 9. ročník mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87314-67-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    194-198

  • Název nakladatele

    SOUKROMÁ VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ ZNOJMO s.r.o.

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku