Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://trendy.svse.cz/proceedings" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/proceedings</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem
Popis výsledku v původním jazyce
Protože je vinařská turistika v současnosti na vzestupu, je nezbytné věnovat této problematice náležitou pozornost. Může totiž značnou měrou přispívat do městských rozpočtů v těch regionech, které jsou více závislé na zemědělské činnosti. Předkládaný příspěvek nabízí pohled na téma spotřebního chování a vinařské turistiky. Cílem příspěvku je analyzovat vztah mezi kupováním vinařských produktů od lokálních výrobců a propojení těchto nákupů s vinařskou turistikou. Jak je možné vidět z části věnované výsledkům výzkumu, tento vztah byl potvrzen a lokální produkce tak ovlivňuje spotřebitelovi postoje vůči vinařské turistice.
Název v anglickém jazyce
Impact of wine tourism on consumer behavior at wine market
Popis výsledku anglicky
As the wine tourism is growing nowadays it is necessary to pay attention to this area. It can be helpful for municipal budgets of those regions that are more dependent on agriculture. The presented paper offer the view to the topic of consumer behaviour and wine tourism. The aim of this paper is to analyze the relationship between buying wine products from local producers and connection to the wine tourism. As can be seen in result part this relationship was confirmed and local production influence consumer’s attitude towards wine tourism.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
NEW TRENDS 2017: New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration
ISBN
978-80-87314-90-6
ISSN
2336-7431
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
363-369
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—