Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000009" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000009 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://trendy.svse.cz/proceedings" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/proceedings</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv vinařské turistiky na spotřební chování na trhu s vínem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Protože je vinařská turistika v současnosti na vzestupu, je nezbytné věnovat této problematice náležitou pozornost. Může totiž značnou měrou přispívat do městských rozpočtů v těch regionech, které jsou více závislé na zemědělské činnosti. Předkládaný příspěvek nabízí pohled na téma spotřebního chování a vinařské turistiky. Cílem příspěvku je analyzovat vztah mezi kupováním vinařských produktů od lokálních výrobců a propojení těchto nákupů s vinařskou turistikou. Jak je možné vidět z části věnované výsledkům výzkumu, tento vztah byl potvrzen a lokální produkce tak ovlivňuje spotřebitelovi postoje vůči vinařské turistice.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of wine tourism on consumer behavior at wine market

  • Popis výsledku anglicky

    As the wine tourism is growing nowadays it is necessary to pay attention to this area. It can be helpful for municipal budgets of those regions that are more dependent on agriculture. The presented paper offer the view to the topic of consumer behaviour and wine tourism. The aim of this paper is to analyze the relationship between buying wine products from local producers and connection to the wine tourism. As can be seen in result part this relationship was confirmed and local production influence consumer’s attitude towards wine tourism.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NEW TRENDS 2017: New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration

  • ISBN

    978-80-87314-90-6

  • ISSN

    2336-7431

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    363-369

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku