Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:28120/17:63517660
Výsledek na webu
<a href="http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf" target="_blank" >http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný příspěvek se zabývá tématem spotřebního chování zákazníků cestovních kanceláří a jejich specifických požadavků při koupi pobytové dovolené u moře. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního přístupu s využitím metody focus groups. Dle výsledkové části jsou nejčastěji používanými zdroji informací, které ovlivňují nejvíce mínění respondentů v obou skupinách, internet, word of mouth, sociální sítě (jako Facebook či Twitter) a televizní reklama. Zkoumané skupiny však vykazují odlišné výsledky, co se týče oblasti výběru dovolené. Téma je relevantní ve srovnání s dalšími autory z různých zemí světa a má potenciál pro další výzkumnou činnost.
Název v anglickém jazyce
Consumer behaviour of the travel agencies' customers in the segment of seaside holiday
Popis výsledku anglicky
Presented paper deals with the topic of consumer behaviour of the travel agencies’ customers and their specific requirements when they buy the seaside holiday. The research was conducted on the base of qualitative research and the method used in the research was focus groups. The Internet, word of mouth, social networks (as Facebook or Twitter) and TV commercials are mentioned as the most frequently used source of information which influence the most the customers opinion by both groups of respondents according to the result part. The examined groups do not have the same features in the area of holiday selection process. This topic is a relevant topic in comparison with authors all over the world and has the potential for future research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
2533-7610
Svazek periodika
XVII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
69-76
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—