Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26968631:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28120/17:63517660

  • Výsledek na webu

    <a href="http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf" target="_blank" >http://aak.cms.opf.slu.cz/pdf/2017/4/Malacka_Vesela.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřební chování zákazníků cestovních kanceláří segmentu pobytových dovolených u moře

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek se zabývá tématem spotřebního chování zákazníků cestovních kanceláří a jejich specifických požadavků při koupi pobytové dovolené u moře. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního přístupu s využitím metody focus groups. Dle výsledkové části jsou nejčastěji používanými zdroji informací, které ovlivňují nejvíce mínění respondentů v obou skupinách, internet, word of mouth, sociální sítě (jako Facebook či Twitter) a televizní reklama. Zkoumané skupiny však vykazují odlišné výsledky, co se týče oblasti výběru dovolené. Téma je relevantní ve srovnání s dalšími autory z různých zemí světa a má potenciál pro další výzkumnou činnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour of the travel agencies' customers in the segment of seaside holiday

  • Popis výsledku anglicky

    Presented paper deals with the topic of consumer behaviour of the travel agencies’ customers and their specific requirements when they buy the seaside holiday. The research was conducted on the base of qualitative research and the method used in the research was focus groups. The Internet, word of mouth, social networks (as Facebook or Twitter) and TV commercials are mentioned as the most frequently used source of information which influence the most the customers opinion by both groups of respondents according to the result part. The examined groups do not have the same features in the area of holiday selection process. This topic is a relevant topic in comparison with authors all over the world and has the potential for future research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

    2533-7610

  • Svazek periodika

    XVII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    69-76

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus