Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contribution on international seminar: CultMedia - Jahrestagung 22.-25. September 2013, Universität Potsdam - Virtualisierung und Mediatisierung kultureller Räume. Die Neuen Medien ? Gewinne, Verluste, Gefahren

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27116786%3A_____%2F13%3A%230000021" target="_blank" >RIV/27116786:_____/13:#0000021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contribution on international seminar: CultMedia - Jahrestagung 22.-25. September 2013, Universität Potsdam - Virtualisierung und Mediatisierung kultureller Räume. Die Neuen Medien ? Gewinne, Verluste, Gefahren

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution is oriented to growing attention given by science and research institutions to popularisation and mediatisation of their aims and results. It shows a broader social context of these activities, especially connected with problems of R&Dfinancing. New expectations in the area of popularisation of research results and its PR are with respect to target groups often connected with new media (Internet, social networks, viral marketing, etc.), in the context of searching more effective approaches to research marketing and to creation of a suitable media mix. However, necessary attention is given as well to evaluation of effects and perception of possible risks connected with using of new media in this area. Concrete knowledge is based mainly on analyses realised in the CR.

  • Název v anglickém jazyce

    Contribution on international seminar: CultMedia - Jahrestagung 22.-25. September 2013, Universität Potsdam - Virtualisierung und Mediatisierung kultureller Räume. Die Neuen Medien ? Gewinne, Verluste, Gefahren

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution is oriented to growing attention given by science and research institutions to popularisation and mediatisation of their aims and results. It shows a broader social context of these activities, especially connected with problems of R&Dfinancing. New expectations in the area of popularisation of research results and its PR are with respect to target groups often connected with new media (Internet, social networks, viral marketing, etc.), in the context of searching more effective approaches to research marketing and to creation of a suitable media mix. However, necessary attention is given as well to evaluation of effects and perception of possible risks connected with using of new media in this area. Concrete knowledge is based mainly on analyses realised in the CR.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LE11011" target="_blank" >LE11011: Oborová kontaktní organizace cíleného výzkumu pro přípravu českých subjektů k mezinárodní spolupráci r. 2013 -2014</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů