Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic Aspects of Physical Activities in Education of ADHD Syndrome Affected Children

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F11%3A%230000043" target="_blank" >RIV/27132781:_____/11:#0000043 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactic Aspects of Physical Activities in Education of ADHD Syndrome Affected Children

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Physical activities are often recommended to be practiced with the ADHD children under psychological care as these activities serve as a relief valve for child´s hyperactivity. However, some activities are more suitable as a sport therapy while others can accelerate the troubles of the children. Besides choosing the right activity, it is also crucial to follow the essential didactic principles while exercising in order to reach the desired effect. This contribution focuses on the selected didactic aspects of education that reflects the individual needs of the ADHD syndrome children. Klíčová slova: ADHD, hyperaktivita, kinezioterapie, didaktické principy edukace pohybových aktivit, peer tutoring

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic Aspects of Physical Activities in Education of ADHD Syndrome Affected Children

  • Popis výsledku anglicky

    Physical activities are often recommended to be practiced with the ADHD children under psychological care as these activities serve as a relief valve for child´s hyperactivity. However, some activities are more suitable as a sport therapy while others can accelerate the troubles of the children. Besides choosing the right activity, it is also crucial to follow the essential didactic principles while exercising in order to reach the desired effect. This contribution focuses on the selected didactic aspects of education that reflects the individual needs of the ADHD syndrome children. Klíčová slova: ADHD, hyperaktivita, kinezioterapie, didaktické principy edukace pohybových aktivit, peer tutoring

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Psychomotor Therapy in Mental Health Care

  • ISBN

    978-80-7414-439-4

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    55-70

  • Počet stran knihy

    100

  • Název nakladatele

    ÚJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly