Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prototyp 1 - optimalizovaný pro pandemické opatření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27203824%3A_____%2F24%3AN0000002" target="_blank" >RIV/27203824:_____/24:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://eman.cz" target="_blank" >http://eman.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prototyp 1 - optimalizovaný pro pandemické opatření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt řeší automatizaci větších gastro provozů, kdy vytváří unikátní systém pokladního boxu, chytrých RFID táců a váhových systémů pro zajištění bezproblémového chodu větších jídelních provozů pro minimálně 500 osob (typicky podnikové jídelny, kantýny, rychloobrátkové restaurace). Toto řešení i s ohledem na současnou pandemickou situaci covid-19 umí eliminovat sociální kontakt u rizikových pracovníků (pokladní), dále zabezpečit provozní úsporu nebo zrychlit výdejní a platební proces. Obdobné komplexní řešení není na trhu dostupné. Žadatel tak využil svoje zázemí z pohledu HW a SW vývoje a výzkumu a to jak z pohledu technického, tak lidského potenciálu realizačního týmu a i díky stále cenově dostupnějším komponentům se rozhodl pro řešení VaV projektu v této oblasti, která má za cíl radikálně zvýšit jeho uplatnění na tomto vysoce potenciálním a dosud neobsazeném trhu plné automatizace gastro provozů. Jak je patrné i z doložených "letter of interest", o výsledné řešení je zájem i mezi velkými hráči na trhu gastro trhu v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Prototype 1 - optimized for pandemic measures

  • Popis výsledku anglicky

    The project addresses the automation of larger gastronomic operations, creating a unique cash box system, smart RFID trays and weighing systems to ensure the smooth operation of larger dining operations for at least 500 people (typically corporate canteens, canteens, fast-moving restaurants). With regard to the current pandemic situation, covid-19 can eliminate social contact with at-risk employees (cashiers), further ensure operational savings or speed up the dispensing and payment process. A similar comprehensive solution is not available on the market. The applicant thus used his background in terms of HW and SW development and research, both in terms of technical and human potential of the implementation team and thanks to increasingly affordable components decided to solve a R&D project in this area, which aims to radically increase this highly potential and as yet unoccupied market fully automated gastronomic operations. As can be seen from the documented "letter of interest", there is also interest in the resulting solution among large players in the gastronomy market in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG20_321%2F0024871" target="_blank" >EG20_321/0024871: Aplikace eMan - VaV automatizovaných pokladen a příslušenství pro gastroprovoz</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    APS - Prototyp 1

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Výsledkem jsou 3 kompletní sety prototypů automatizovaného pokladního systému (dále jen APS). Systém APS funguje jako prodejní ekosystém kombinující váhová a pokladní stanoviště s tzv. chytrým tácem. Jedná se o celek, do kterého je možné přidávat o odebírat další prvky sestavy. Nicméně jeho fungování je nastaveno tak, že jsou jednotlivé prvky propojené a pouze společně tvoří funkční celek. Výstupem tak nejsou jednotlivé články sestavy - chytrý tác, váhové stanoviště a pokladní stanoviště, ale celý funkční set. V rámci prototypování vzniklo několik různých sestav. Za finální výstup označujeme 3 prototypové sady. Prototyp 1 - optimalizovaný pro pandemické opatření. Prototyp sestavený z jednoduchých hliníkových profilů se snadným přístupem k technologiím uloženým uvnitř, optimalizovaný pro bezkontaktní průchod. Tento prototyp obsahuje: - nulté stanoviště - 2 váhová stanoviště - 1 pokladní stanoviště - 10 chytrých táců se zafrézovanou RFID kartou - mobilní aplikaci, které umožňují zákazníkům projít systémem bez nutnosti fyzicky interagovat - admin aplikaci. APS umožňuje odbavovat zákazníky rychloobrátkových restaurací či jiných podobných provozů díky integraci hardwarových komponent se systémem pro jejich správu a systémem pro správu a distribuci obsahu na digital signage prvcích (software). Produkt je uceleným systémem skládajícím se z váhových platforem, RFID komponent, pokladního stanoviště s čtecím zařízením, digital signage obrazovek, mobilní aplikace pro zákazníka a admin aplikace pro obsluhu a administraci provozu.

  • Ekonomické parametry

    Pro úspěšný vstup na trh jsme již v procesu splnění klíčových předpokladů: Dokončení CMI certifikace: Pracujeme na dokončení procesu certifikace u Českého Metrologického Institutu (CMI), který obvykle trvá 6-12 měsíců. Tímto krokem zajistíme, že náš automatický pokladní systém (APS) bude plně v souladu s normami a zároveň bude spolehlivý a bezpečný. Zaregistrování domény a obchodní značky - Bistrobill: Právě nyní probíhá proces registrace domény a obchodní značky "Bistrobill". Tímto krokem zabezpečíme, že naše obchodní jméno bude jedinečné a chráněné před konkurencí. Příprava marketingu: Aktivně pracujeme na přípravě marketingové strategie, která zahrnuje identifikaci cílového trhu, tvorbu marketingových materiálů a plán propagace. Cílem je zvýšit povědomí a atraktivitu našeho produktu pro potenciální zákazníky.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    27203824

  • Název vlastníka

    eMan a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem

    eman.cz