Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační výuka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000008" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační výuka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "Simulační výuka" se zaměřuje na moderní vzdělávací metodu, která využívá simulace reálných situací nebo procesů k dosažení vzdělávacích cílů. Tato metoda umožňuje studentům získat praktické dovednosti, zkušenosti a hlubší porozumění danému tématu v bezpečném prostředí. Klíčové body kapitoly jsou následující: Definice: Simulační výuka je interaktivní metoda, která umožňuje studentům řešit situace podobné realitě v simulovaném prostředí. Cíle: Poskytuje prostor pro praktický nácvik, opakování kroků, poučení se z chyb a zlepšení dovedností. Výhody: Rozvíjí kritické myšlení, týmovou spolupráci, komunikační schopnosti a kompetence zaměřené na bezpečnost pacienta. Aplikace: Používá se například při výuce první pomoci, testování nemocničních protokolů nebo v chemických laboratořích. Simulační výuka podporuje aktivní zapojení studentů, jejich kreativitu a schopnost adaptace na nové situace, což je klíčové nejen ve škole, ale i v budoucím pracovním životě.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter "Simulation-based learning" focuses on a modern educational method that uses simulations of real-life situations or processes to achieve educational goals. This method allows students to gain practical skills, experience and a deeper understanding of the topic in a safe environment. The key points of the chapter are as follows: Definition: simulation-based learning is an interactive method that allows students to solve reality-like situations in a simulated environment. Aims: It provides a space for hands-on practice, repeating steps, learning from mistakes and improving skills. Benefits: Develops critical thinking, teamwork, communication skills and patient safety competencies. Applications: used for example in first aid training, testing hospital protocols or in chemistry laboratories. Simulation-based learning promotes students' active involvement, creativity and ability to adapt to new situations, which is crucial not only in school but also in future working life.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    129-139

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly