Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení nabíjecího proudu HATEL EVSE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27702804%3A_____%2F21%3AN0000002" target="_blank" >RIV/27702804:_____/21:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení nabíjecího proudu HATEL EVSE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    U jednotek HATEL EVSE se neřídí přímo příkon nebo výkon, ale řídí se nabíjecí proud. Cílem řízení je efektivně využít proud, který je jednotce bezpečně k dispozici, tj. zamezit přetížení jističe předřazeného jednotce. Zohledňují se i další (externí) cíle, jako je omezování spotřeby v rámci budovy, použití výkonu k balancování čtvrthodinových spotřeb, omezení interní teploty nabíječky apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Charging current control HATEL EVSE

  • Popis výsledku anglicky

    HATEL EVSE units do not directly control power input or output, but the charging current is controlled. The aim of the control is to efficiently use the current that is safely available to the unit, ie to prevent the circuit breaker of the upstream unit from being overloaded. Other (external) objectives are also taken into account, such as reducing consumption within the building, using power to balance quarter-hour consumption, limiting the internal temperature of the charger, etc.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20202 - Communication engineering and systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG17_176%2F0015718" target="_blank" >EG17_176/0015718: Výzkum a vývoj modulárního systému nabíjení elektromobilů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    HATEL EVSE

  • Technické parametry

    Algoritmus řízení se spouští periodicky (jednotky stovek milisekund, typicky 200 ms), během periody spuštění se zachovávají hodnoty vypočtené pro tuto periodu. I některé další úlohy, na kterých je výpočet závislý, probíhají z principu periodicky (např. komunikace – vyčítání hodnot – s elektroměry), proto reakční doba řízení může narůstat až na hodnoty kolem nízkých jednotek sekund. Maxima se vyhledávají ve všech fázích AC proudu, tj. neprovádí se výpočet pro jednotlivé fáze. Komunikační protokoly: IEC104 – např. komunikace s distributorem. OCPP – komunikace se serverem OCPP. DLMS – např. komunikace s distributorem. MODBUS TCP – např. komunikace s EMS systémem budovy.

  • Ekonomické parametry

    Zvýšení zisku firmy v jednotkách miliónů Kč ročně po dobu 5 let v závislosti na vývoji trhu dobíjecí infrastruktury.

  • IČO vlastníka výsledku

    27702804

  • Název vlastníka

    VESELÝ DOPRAVNÍ SIGNALIZACE, s.r.o.