Mezinárodní management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F09%3A%230000005" target="_blank" >RIV/29142890:_____/09:#0000005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní management
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata publikace: mezinárodní management, mezinárodní obchod, strategie nadnárodních firem, globální produkty a lokální trhy, přímé zahraniční investice, inovace, výzkum a vývoj
Název v anglickém jazyce
International Management
Popis výsledku anglicky
Main themes of the publication: international management, international business, strategies of the supranational companies, global products and local markets, direct foreign investment, innovations, research and development.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-2987-9
Počet stran knihy
168
Název nakladatele
Grada
Místo vydání
ČR, Praha
Kód UT WoS knihy
—