International Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00034194" target="_blank" >RIV/61384399:31130/10:00034194 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31120/10:00034194
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
International Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: international marketing; international marketing environment; international market research; international business strategy; international marketing mix; international communication
Název v anglickém jazyce
International Marketing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: international marketing; international marketing environment; international market research; international business strategy; international marketing mix; international communication
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-245-1643-1
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—