Mezinárodní marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F06%3A00023112" target="_blank" >RIV/61384399:31120/06:00023112 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní marketing; mezinárodní výzkum trhu; marketingový mix; segmentace; positioning
Název v anglickém jazyce
International Marketing
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: international marketing; international market research; marketing mix; segmentation; positioning
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F2643" target="_blank" >GA402/05/2643: Mezinárodní konkurenceschopnost českých podniků po vstupu do EU</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-247-1678-X
Počet stran knihy
208
Název nakladatele
Grada Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—