On inseparability of services from products and product from services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F12%3A%230000049" target="_blank" >RIV/29142890:_____/12:#0000049 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
On inseparability of services from products and product from services
Popis výsledku v původním jazyce
Product cannot be separated form services. More and more products resemble the nature services and need to be marketed to respective audiences accordingly
Název v anglickém jazyce
On inseparability of services from products and product from services
Popis výsledku anglicky
Product cannot be separated form services. More and more products resemble the nature services and need to be marketed to respective audiences accordingly
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
VII
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
57-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—