Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Standardy kvality ve službách turismu v turistické destinaci Posázaví se zaměřením na místní výrobky a služby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000257" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000257 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Standardy kvality ve službách turismu v turistické destinaci Posázaví se zaměřením na místní výrobky a služby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účastníci cestovního ruchu jsou stále více zkušenější a náročnější. To se odráží v jejich požadavcích na kvalitu služeb turismu. Hodnocení kvality služeb se formulují do standardů, které je nutné dodržovat. Cílem příspěvku je představit tyto standardy využívané v České republice a charakterizovat turistickou destinaci Posázaví jako kvalitní destinaci, jenž disponuje zařízeními, které prošli požadavky na kvalitu a používají klasifikace a certifikáty v oblasti kvality služeb turismu. Zejména udělování regionální značky KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt? pro místní produkty a služby a Středočeská regionální potravina.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality standards in the service of tourism in the tourist destination Posazavi focusing on local products and services

  • Popis výsledku anglicky

    Participants of tourism are becoming more experienced and demanding. This is reflected in their requirements for quality of tourism services. Survey quality of services are formulated to standards, which is necessary kept. The aim of contribution is to present of standards used in the and characterize tourist destination Posazavi as a quality destination, which has devices, which passed stringent requirements of quality and use classification and certificates quality of tourism services. Czech Republic.Particularly, the regional brand Country Knights of Blaník regional Product? for local products and services and brand regional food of Central Bohemia.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni

  • ISBN

    978-80-7452-109-6

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    27-46

  • Počet stran knihy

    236

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Amose Komenského Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly