Standardy kvality ve službách turismu v turistické destinaci Posázaví se zaměřením na místní výrobky a služby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000257" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000257 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Standardy kvality ve službách turismu v turistické destinaci Posázaví se zaměřením na místní výrobky a služby
Popis výsledku v původním jazyce
Účastníci cestovního ruchu jsou stále více zkušenější a náročnější. To se odráží v jejich požadavcích na kvalitu služeb turismu. Hodnocení kvality služeb se formulují do standardů, které je nutné dodržovat. Cílem příspěvku je představit tyto standardy využívané v České republice a charakterizovat turistickou destinaci Posázaví jako kvalitní destinaci, jenž disponuje zařízeními, které prošli požadavky na kvalitu a používají klasifikace a certifikáty v oblasti kvality služeb turismu. Zejména udělování regionální značky KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt? pro místní produkty a služby a Středočeská regionální potravina.
Název v anglickém jazyce
Quality standards in the service of tourism in the tourist destination Posazavi focusing on local products and services
Popis výsledku anglicky
Participants of tourism are becoming more experienced and demanding. This is reflected in their requirements for quality of tourism services. Survey quality of services are formulated to standards, which is necessary kept. The aim of contribution is to present of standards used in the and characterize tourist destination Posazavi as a quality destination, which has devices, which passed stringent requirements of quality and use classification and certificates quality of tourism services. Czech Republic.Particularly, the regional brand Country Knights of Blaník regional Product? for local products and services and brand regional food of Central Bohemia.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
ISBN
978-80-7452-109-6
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
27-46
Počet stran knihy
236
Název nakladatele
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—