Zelená řešení v automobilovém průmyslu jako součást společenské odpovědnosti firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F16%3AN0000035" target="_blank" >RIV/29142890:_____/16:N0000035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.mins.sk/zelena-reseni-v-automobilovem-prumyslu-jako-soucast-spolecenske-odpovednosti-firem/" target="_blank" >http://www.mins.sk/zelena-reseni-v-automobilovem-prumyslu-jako-soucast-spolecenske-odpovednosti-firem/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zelená řešení v automobilovém průmyslu jako součást společenské odpovědnosti firem
Popis výsledku v původním jazyce
Společenská odpovědnost firem je v marketingu stále diskutovanějším tématem. Její součástí je kromě sociální a ekonomické oblasti právě ochrana životního prostředí, tedy environmentální odpovědnost. Ve spojení s automobilovým průmyslem jde především o vývoj automobilů v oblasti emisí. Tento článek se zabývá otázkou zelených řešení, která na světovém trhu fungují a měla by se stát součástí nových strategií většiny výrobců v rozvinutých zemích.
Název v anglickém jazyce
Green soulutions in the automotive industry as part of the corporate social responsibility
Popis výsledku anglicky
Corporate social responsibility is in the marketing much more often debated topic. It includes currently, in addition to social and economic area, protection of natural environment and the environmental responsibility. In connection with the automotive industry it is especially focused on the development of the automobile emissions. This article deals with the question of green solutions that operate in the global market and should become a part of the new strategies of the most manufacturers in the developed countries. This paper refers to corporate social responsibility in automotive. The aim of the paper is automotive green solutions introduction. Case study shows Toyota green solutions as best practice in automotive business.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
25-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—