Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Green Marketing Practice of Car Producers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F16%3AN0000054" target="_blank" >RIV/29142890:_____/16:N0000054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ocs.ef.jcu.cz/index.php/inproforum/INP2016/paper/viewFile/831/581" target="_blank" >http://ocs.ef.jcu.cz/index.php/inproforum/INP2016/paper/viewFile/831/581</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Green Marketing Practice of Car Producers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The most important part of car producer´s activities is to develop and maintain sustainable business. Therfore their Corporate Social Responsibility is strongly connected with Green Solutions in car production. „Go green“ is popular marketing slogan, but necessity for car producers on the fleet market. Case study of the special approach to taxation in The Netherlands, called Bijetelling, represents market force pushing car producer to design greener cars.

  • Název v anglickém jazyce

    Green Marketing Practice of Car Producers

  • Popis výsledku anglicky

    The most important part of car producer´s activities is to develop and maintain sustainable business. Therfore their Corporate Social Responsibility is strongly connected with Green Solutions in car production. „Go green“ is popular marketing slogan, but necessity for car producers on the fleet market. Case study of the special approach to taxation in The Netherlands, called Bijetelling, represents market force pushing car producer to design greener cars.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 10th International Scientific Conference INPROFORUM

  • ISBN

    978-80-7394-607-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    241-245

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice, Czech Republic

  • Místo konání akce

    České Budějovice, Czech Republic

  • Datum konání akce

    3. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku