Strategie green markteringu zaměřená na českou generaci Y
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00033906" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00033906 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie green markteringu zaměřená na českou generaci Y
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledek projektu zaměřeného na vnímání zelených řešení generací Y. Cílem tohoto projektu bylo v konečné fázi navrhnout strategii green marketingu automobilových společností s ohledem na tyto jejich dosavadní aktivity. Doporučení současně odrážejí vnímání zelených řešení českou generací Y.
Název v anglickém jazyce
Strategy of green marketing focused on Czech generation Y
Popis výsledku anglicky
The paper presents the result of our university project focused on the generation Y perception of the green solutions. The aim of this project was to propose a strategy for green marketing of car producers in the view of their current green activities. The proposal reflects perception of green solutions by Czech generation Y concurrently.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Manažment v teórii a praxi
ISSN
1336-7137
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
12-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—