Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie green markteringu zaměřená na českou generaci Y

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00033906" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00033906 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie green markteringu zaměřená na českou generaci Y

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výsledek projektu zaměřeného na vnímání zelených řešení generací Y. Cílem tohoto projektu bylo v konečné fázi navrhnout strategii green marketingu automobilových společností s ohledem na tyto jejich dosavadní aktivity. Doporučení současně odrážejí vnímání zelených řešení českou generací Y.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategy of green marketing focused on Czech generation Y

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the result of our university project focused on the generation Y perception of the green solutions. The aim of this project was to propose a strategy for green marketing of car producers in the view of their current green activities. The proposal reflects perception of green solutions by Czech generation Y concurrently.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Manažment v teórii a praxi

  • ISSN

    1336-7137

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    12-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus