Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PERCEPTION OF GREEN SOLUTIONS BY GENERATION Y

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F17%3AN0000027" target="_blank" >RIV/29142890:_____/17:N0000027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/konferencie/online-rules-II.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/konferencie/online-rules-II.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PERCEPTION OF GREEN SOLUTIONS BY GENERATION Y

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper presents results obtained from research done in SGS (Scientific Students Grant) on the topic of „Perception of the green solutions by Generation Y“. The project is focused on perception of green behaviour of companies and green products in the Czech Republic. Green positions of customers, members of generation Y, were observed and compared with their recent behaviour. Research results show that environmental protection is very important for 75 % of respondents. On the other hand, only 30 % of them is to be considered as green consumers; and 8 % of them buys environmentally friendly products.

  • Název v anglickém jazyce

    PERCEPTION OF GREEN SOLUTIONS BY GENERATION Y

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents results obtained from research done in SGS (Scientific Students Grant) on the topic of „Perception of the green solutions by Generation Y“. The project is focused on perception of green behaviour of companies and green products in the Czech Republic. Green positions of customers, members of generation Y, were observed and compared with their recent behaviour. Research results show that environmental protection is very important for 75 % of respondents. On the other hand, only 30 % of them is to be considered as green consumers; and 8 % of them buys environmentally friendly products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY. Online rules

  • ISBN

    978-80-8105-917-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    101-107

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Smolenice, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku