Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Selected aspects of green behaviour of Czech consumers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00033905" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00033905 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/10/MSI_v13_iss3.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/10/MSI_v13_iss3.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Selected aspects of green behaviour of Czech consumers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the results of research concerning the green behaviour of Czech consumers. Environmental protection is one of the most widely discussed topics all over the world, and environmental education has become an important part of the Czech educational system. Generation Y could be called “the green generation”. But what is the situation across all of generations of Czech consumers? How do they behave with regards to environmental protection and which green activities do they provide in their everyday life?

  • Název v anglickém jazyce

    Selected aspects of green behaviour of Czech consumers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of research concerning the green behaviour of Czech consumers. Environmental protection is one of the most widely discussed topics all over the world, and environmental education has become an important part of the Czech educational system. Generation Y could be called “the green generation”. But what is the situation across all of generations of Czech consumers? How do they behave with regards to environmental protection and which green activities do they provide in their everyday life?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    2-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus