Green Consumer Behavior: The Case of Czech Consumers of Generation Y
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F19%3A00054285" target="_blank" >RIV/61384399:31120/19:00054285 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.sagepub.com/eprint/VGV3B8PJGWIA9SMJNIGQ/full" target="_blank" >https://journals.sagepub.com/eprint/VGV3B8PJGWIA9SMJNIGQ/full</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1177/1524500419881783" target="_blank" >10.1177/1524500419881783</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Green Consumer Behavior: The Case of Czech Consumers of Generation Y
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: green marketing; Generation Y; preference; payment; tolerance; green consumer behavior
Název v anglickém jazyce
Green Consumer Behavior: The Case of Czech Consumers of Generation Y
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: green marketing; Generation Y; preference; payment; tolerance; green consumer behavior
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Social Marketing Quarterly
ISSN
1524-5004
e-ISSN
1539-4093
Svazek periodika
25
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
243-255
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85074443256