Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE GREEN CONSUMER IN THE CZECH REPUBLIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00036606" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00036606 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE GREEN CONSUMER IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Today, the green “trend” is rapidly spreading across Europe. Consumers’ segments, each with its own response time to this new development have been identified. The observable differences in their worldview and/or purchasing behaviour are influenced by gender, age, education level and/or by the size of respondents’ hometowns. This paper summarises the research results of Czech consumers’ green behaviour in the context of their demography and motivation to be green.

  • Název v anglickém jazyce

    THE GREEN CONSUMER IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    Today, the green “trend” is rapidly spreading across Europe. Consumers’ segments, each with its own response time to this new development have been identified. The observable differences in their worldview and/or purchasing behaviour are influenced by gender, age, education level and/or by the size of respondents’ hometowns. This paper summarises the research results of Czech consumers’ green behaviour in the context of their demography and motivation to be green.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Creative strategy/strategy of creativity

  • ISBN

    978-80-88260-38-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    72-84

  • Název nakladatele

    Professional Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku