Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Czech Green Consumer

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00039185" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00039185 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fmk.sk/download/MI2019_AJ_final-1.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/MI2019_AJ_final-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Czech Green Consumer

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Green behaviour, green challenges in everyday life, in demand green products, the tendency of green life to be an extensively discussed topic in recent years. This paper aims to describe the green behaviour of Czech consumers. Results of the primary research are presented in this paper. Green activities in the causality of incomes, economic activity and geographical locations were considered. Presented results point out the tendency of Czech consumers to behave ecologically and possible preferred groups of green consumers.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Green Consumer

  • Popis výsledku anglicky

    Green behaviour, green challenges in everyday life, in demand green products, the tendency of green life to be an extensively discussed topic in recent years. This paper aims to describe the green behaviour of Czech consumers. Results of the primary research are presented in this paper. Green activities in the causality of incomes, economic activity and geographical locations were considered. Presented results point out the tendency of Czech consumers to behave ecologically and possible preferred groups of green consumers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: Offline is the New Online

  • ISBN

    978-80-572-0038-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    75-86

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia

  • Místo vydání

    Trnava, Slovakia

  • Místo konání akce

    Trnava, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku