Czech Green Consumer
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00039185" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00039185 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://fmk.sk/download/MI2019_AJ_final-1.pdf" target="_blank" >https://fmk.sk/download/MI2019_AJ_final-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Czech Green Consumer
Popis výsledku v původním jazyce
Green behaviour, green challenges in everyday life, in demand green products, the tendency of green life to be an extensively discussed topic in recent years. This paper aims to describe the green behaviour of Czech consumers. Results of the primary research are presented in this paper. Green activities in the causality of incomes, economic activity and geographical locations were considered. Presented results point out the tendency of Czech consumers to behave ecologically and possible preferred groups of green consumers.
Název v anglickém jazyce
Czech Green Consumer
Popis výsledku anglicky
Green behaviour, green challenges in everyday life, in demand green products, the tendency of green life to be an extensively discussed topic in recent years. This paper aims to describe the green behaviour of Czech consumers. Results of the primary research are presented in this paper. Green activities in the causality of incomes, economic activity and geographical locations were considered. Presented results point out the tendency of Czech consumers to behave ecologically and possible preferred groups of green consumers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing Identity: Offline is the New Online
ISBN
978-80-572-0038-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
75-86
Název nakladatele
Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia
Místo vydání
Trnava, Slovakia
Místo konání akce
Trnava, Slovakia
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—