Green marketing v případě environmentální krize
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034282" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Green marketing v případě environmentální krize
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek má za cíl poskytnout pohled na vnímání zelené marketingové komunikace automobilek českými spotřebiteli a především nastínit nutnost komunikace v případě environmentální krize. Zelená řešení jsou velmi diskutovaným tématem, spotřebitele zajímá ochrana životního prostředí a především to, jak automobilky nakládají s přírodními zdroji a jak přistupují k ochraně životního prostředí při své činnosti. Zelená řešení často bývají reakcí na environmentální skandály provázející automobilový průmysl. Automobilky musí se zákazníky komunikovat a reagovat novými opatřeními na krize plynoucí z environmentálních problémů.
Název v anglickém jazyce
GREEN MARKETING IN ENVIRONMENTAL CRISIS
Popis výsledku anglicky
The paper aims to present consumers' perception of green marketing communications by Czech consumers in automotive industry, stressing necessity of the crisis communication in case of any environmental crisis. Green solutions have been discussed over the time globally and current customers becoming more and more interested in car producers green behaviour. As we have witnessed many scandals connected with the air pollution, the automotive producers should react and present their results of the green solutions. They should communicate that they have taken care about environment from their first purchase of natural resources through the car production ending with the after-sale care; and the final recycling at the end of the car life.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Crisis Management and Crisis Situations Solution
ISBN
978-80-7454-821-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
111-118
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín, Česká republika
Místo konání akce
Zlín, Česká republika
Datum konání akce
1. 1. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—