Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Green marketing v případě environmentální krize

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034282" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034282 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Green marketing v případě environmentální krize

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek má za cíl poskytnout pohled na vnímání zelené marketingové komunikace automobilek českými spotřebiteli a především nastínit nutnost komunikace v případě environmentální krize. Zelená řešení jsou velmi diskutovaným tématem, spotřebitele zajímá ochrana životního prostředí a především to, jak automobilky nakládají s přírodními zdroji a jak přistupují k ochraně životního prostředí při své činnosti. Zelená řešení často bývají reakcí na environmentální skandály provázející automobilový průmysl. Automobilky musí se zákazníky komunikovat a reagovat novými opatřeními na krize plynoucí z environmentálních problémů.

  • Název v anglickém jazyce

    GREEN MARKETING IN ENVIRONMENTAL CRISIS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to present consumers' perception of green marketing communications by Czech consumers in automotive industry, stressing necessity of the crisis communication in case of any environmental crisis. Green solutions have been discussed over the time globally and current customers becoming more and more interested in car producers green behaviour. As we have witnessed many scandals connected with the air pollution, the automotive producers should react and present their results of the green solutions. They should communicate that they have taken care about environment from their first purchase of natural resources through the car production ending with the after-sale care; and the final recycling at the end of the car life.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Crisis Management and Crisis Situations Solution

  • ISBN

    978-80-7454-821-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    111-118

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín, Česká republika

  • Místo konání akce

    Zlín, Česká republika

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku