Projektová výuka předmětu Marketing na VŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F17%3AN0000003" target="_blank" >RIV/29142890:_____/17:N0000003 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projektová výuka předmětu Marketing na VŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na prezentaci prvotního šetření dopadů vybrané výukové metody, a to projektové výuky, na přístup studentů, rozvoj jejich kompetencí a výsledky závěrečného testování v souvislosti s výukou předmětu marketing. V první části je pozornost zaměřena na stručné představení projektové metody, následuje nejprve obecné vymezení nástrojů této formy výuky a také prezentace konkrétní pomůcky v podobě vybraného počítačového programu. Poté jsou zařazeny komentované výsledky šetření v podobě komparace dvou skupin studentů vyučovaných rozličnými výukovými metodami. V závěru je shrnut nástin návazného výzkumu a naznačen přínos projektové výuky pro budoucí profesní život studentů.
Název v anglickém jazyce
Project method of teaching of Mar - keting at university
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the presentation of the primary impact assessment of the chosen teaching method, namely project based learning, students' attitudes, the development of their competencies and the results of the final test in connection with the teaching of the subject of marketing. In the first part, attention is focused on the brief presentation of the project method, followed firstly by the general definition of the tools of this form of teaching and the presentation of a specific aid in the form of a selected computer program. Then, the results of the survey are commented on in the form of comparison of two groups of students taught by different teaching methods. In conclusion, the outline of the follow-up research is summarized and the contribution of project teaching for the future professional life of students is outlined.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
XII
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
42-50
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—