Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Netradiční přístupy ke zkoumání efektivity využití interaktivní tabule ve výuce chemie na SOŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10071474" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10071474 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/11:10071474

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Netradiční přístupy ke zkoumání efektivity využití interaktivní tabule ve výuce chemie na SOŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S používáním interaktivních tabulí, které se na českých školách pomalu stávají samozřejmostí, souvisí problém zkoumání efektivity výuky, která využívá tuto didaktickou techniku. V tomto článku je nastíněno několik metod zkoumání zaměřujících se na výpovědi hlavních aktérů vyučovacího procesu, tj. studentů a jejich učitelů. Uvedeny jsou i dílčí výsledky takto orientovaných pilotních zkoumání ve výuce chemie na SOŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Non-Traditonal Approaches for Investigating the Effectiveness of Using Interactive Whiteboard in Teaching Chemistry at Vocational Schools

  • Popis výsledku anglicky

    With the use of interactive whiteboards is related the problem to research the effectiveness of teaching with this tool. There are outlined several teaching methods focusing on the testimony of the main actors of the teaching process (students and teachers) in this paper. The partial results of a pilot study focused on teaching chemistry at vocational school are included.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    284-288

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus