Netradiční přístupy ke zkoumání efektivity využití interaktivní tabule ve výuce chemie na SOŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10071474" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10071474 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/11:10071474
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Netradiční přístupy ke zkoumání efektivity využití interaktivní tabule ve výuce chemie na SOŠ
Popis výsledku v původním jazyce
S používáním interaktivních tabulí, které se na českých školách pomalu stávají samozřejmostí, souvisí problém zkoumání efektivity výuky, která využívá tuto didaktickou techniku. V tomto článku je nastíněno několik metod zkoumání zaměřujících se na výpovědi hlavních aktérů vyučovacího procesu, tj. studentů a jejich učitelů. Uvedeny jsou i dílčí výsledky takto orientovaných pilotních zkoumání ve výuce chemie na SOŠ.
Název v anglickém jazyce
Non-Traditonal Approaches for Investigating the Effectiveness of Using Interactive Whiteboard in Teaching Chemistry at Vocational Schools
Popis výsledku anglicky
With the use of interactive whiteboards is related the problem to research the effectiveness of teaching with this tool. There are outlined several teaching methods focusing on the testimony of the main actors of the teaching process (students and teachers) in this paper. The partial results of a pilot study focused on teaching chemistry at vocational school are included.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
284-288
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—