Value-based marketing: Treating customers well to become better
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034269" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/12/MSI_v13_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/12/MSI_v13_iss4.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Value-based marketing: Treating customers well to become better
Popis výsledku v původním jazyce
Value-based marketing or value marketing is usually understood in two different ways: as a way to communicate with customers on and about values and ethics (such an approach seems to be more common for consumer markets), or as marketing approach driven by utility emphasizing unique value propositions for certain of fering (such understanding has been appropriated for industrial markets).
Název v anglickém jazyce
Value-based marketing: Treating customers well to become better
Popis výsledku anglicky
Value-based marketing or value marketing is usually understood in two different ways: as a way to communicate with customers on and about values and ethics (such an approach seems to be more common for consumer markets), or as marketing approach driven by utility emphasizing unique value propositions for certain of fering (such understanding has been appropriated for industrial markets).
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
56-57
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—