Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Value-based marketing: Treating customers well to become better

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F18%3A00034269" target="_blank" >RIV/29142890:_____/18:00034269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/12/MSI_v13_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/12/MSI_v13_iss4.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Value-based marketing: Treating customers well to become better

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Value-based marketing or value marketing is usually understood in two different ways: as a way to communicate with customers on and about values and ethics (such an approach seems to be more common for consumer markets), or as marketing approach driven by utility emphasizing unique value propositions for certain of fering (such understanding has been appropriated for industrial markets).

  • Název v anglickém jazyce

    Value-based marketing: Treating customers well to become better

  • Popis výsledku anglicky

    Value-based marketing or value marketing is usually understood in two different ways: as a way to communicate with customers on and about values and ethics (such an approach seems to be more common for consumer markets), or as marketing approach driven by utility emphasizing unique value propositions for certain of fering (such understanding has been appropriated for industrial markets).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    56-57

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus