Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From motivation to successful learning: Needs analysis for effective teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F19%3A00035965" target="_blank" >RIV/29142890:_____/19:00035965 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1515/cercles-2019-0023" target="_blank" >https://doi.org/10.1515/cercles-2019-0023</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/cercles-2019-0023" target="_blank" >10.1515/cercles-2019-0023</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    From motivation to successful learning: Needs analysis for effective teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution explores motivational factors from the perspective of students in order to design an effective approach to teaching. Its purpose is twofold. First, it pinpoints findings from a student needs analysis regarding their learning in relation to today’s teaching reality. Second, the findings serve as the basis for proposing a corresponding set of tools to implement an effective approach to teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    From motivation to successful learning: Needs analysis for effective teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution explores motivational factors from the perspective of students in order to design an effective approach to teaching. Its purpose is twofold. First, it pinpoints findings from a student needs analysis regarding their learning in relation to today’s teaching reality. Second, the findings serve as the basis for proposing a corresponding set of tools to implement an effective approach to teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Language Learning in Higher Education

  • ISSN

    2191-6128

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    429-443

  • Kód UT WoS článku

    000491875800009

  • EID výsledku v databázi Scopus