Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00040863" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00040863 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.46286/msi.2021.16.2.2" target="_blank" >https://doi.org/10.46286/msi.2021.16.2.2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
Popis výsledku v původním jazyce
Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.
Název v anglickém jazyce
Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship
Popis výsledku anglicky
Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
12-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—