Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00040863" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00040863 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.46286/msi.2021.16.2.2" target="_blank" >https://doi.org/10.46286/msi.2021.16.2.2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Ideas through Academic Posters: An Avenue to Student Autonomy and Active Citizenship

  • Popis výsledku anglicky

    Since social and environmental challenges posed by the highly volatile, uncertain and complex world will mainly impact upon the young, schools need to instill in their graduates a set of critical-thinking, problem-solving, decision-making, strategy-building, and communication skills in order for students to be informed and engaged citizens. This paper postulates that in higher education institutions (HEIs), this can be achieved through fostering motivation and student autonomy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    12-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus