Moderní retail marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00041168" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00041168 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní retail marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek - retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společnosti působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových- a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Název v anglickém jazyce
Modern retail marketing
Popis výsledku anglicky
This monograph aims to introduce a modern approach to marketing stimuli in retail. Individual chapters provide not only the theoretical background but also the best practises and references so as to highlight the application of knowledge in retail practice. The book is intended for: • students, so that they may understand the application of marketing theory in retail, and for • professionals, so to present them with new ideas in marketing trends and thus improve their customers’ satisfaction. The theoretical background is built upon an extensive literature review, whereas the practical sections draw upon original marketing research. It covers major topics in retail – retail marketing, consumer behaviour, the retail-marketing mix, business ethics and corporate social responsibility. As a result, it strengthens general marketing theory and its application in retail business by being grounded in specifics, primarily in the Czech market.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-271-1384-2
Počet stran knihy
234
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—