Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní retail marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F29142890%3A_____%2F21%3A00041168" target="_blank" >RIV/29142890:_____/21:00041168 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní retail marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek - retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společnosti působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových- a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Modern retail marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph aims to introduce a modern approach to marketing stimuli in retail. Individual chapters provide not only the theoretical background but also the best practises and references so as to highlight the application of knowledge in retail practice. The book is intended for: • students, so that they may understand the application of marketing theory in retail, and for • professionals, so to present them with new ideas in marketing trends and thus improve their customers’ satisfaction. The theoretical background is built upon an extensive literature review, whereas the practical sections draw upon original marketing research. It covers major topics in retail – retail marketing, consumer behaviour, the retail-marketing mix, business ethics and corporate social responsibility. As a result, it strengthens general marketing theory and its application in retail business by being grounded in specifics, primarily in the Czech market.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-271-1384-2

  • Počet stran knihy

    234

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy