K některým aspektům vztahu pedagogiky a andragogiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F04%3A00004446" target="_blank" >RIV/44555601:13410/04:00004446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K některým aspektům vztahu pedagogiky a andragogiky
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá vztahem pedagogiky a andragogiky. Jedná se o dvě vědecké disciplíny, které jsou v neustálé interakci. Obě zkoumají vyučování a učení, každá z jiné perspektivy, ale jejich pozice ve vědě a praxi je velmi podobná: obě se snaží o rozvoj a zdokonalování jedince - dospělého i nedospělého učícího se.
Název v anglickém jazyce
Some aspects of the relationship between pedagogoy and andragogy
Popis výsledku anglicky
This artikle describes the relationship between the pedagogy and the andragogy (theory of adult education). These are two educational branches in interaction. They explore teaching and learning from differnt perspektives, but their positions in the science are the same: to contribute to the andvancement and the comprehensive cultivation of individuals (not adult and adult learners).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Vzdelávanie dospelých
ISSN
1335-2350
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—