Role učení se ne-mateřským jazykům v komunikaci a porozumění kultur. Příspěvek k cizojazyčnému vyučování-učení dospělých.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F04%3A00004447" target="_blank" >RIV/44555601:13410/04:00004447 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role učení se ne-mateřským jazykům v komunikaci a porozumění kultur. Příspěvek k cizojazyčnému vyučování-učení dospělých.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek řeší důležitost učení se a výuky cizích jazyků v procesu interkulturní komunikace. Dospělý učící se se často nemůže vymanit ze srovnávání mateřského a cizího jazyka, vlastní a cílové kultury. Svět dospělého učícího se do značné míry determinován "mateřskou kulturou", do níž vrůstá spolu s mateřským jazykem.
Název v anglickém jazyce
The foreign language learning and teaching in cross-culture communication
Popis výsledku anglicky
This article is concentrated on the importance of foreign languages learning (and teaching) in the process of crosscultural communication and apprehension. Adult foreign-languages-learners can not stop away from the comparison of mother tongue and foreign language, of self-cultur and other-cultur. The world of adult learner is determinated in light of culture and language.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Vzdelávanie dospelých
ISSN
1335-2350
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—