K nové roli literatury v kurikulu "Učitelství německého jazyka pro základní školy"
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F05%3A00004923" target="_blank" >RIV/44555601:13410/05:00004923 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K nové roli literatury v kurikulu "Učitelství německého jazyka pro základní školy"
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá otázkou, do jaké míry se mění postavení německého jazyka na základních školách a role literatury při jeho výuce v rámci nových vyučovacích metod a udůraznění interkultruního aspektu.
Název v anglickém jazyce
About the New Role of the Literature in the Curiculum of the German Language in the primary School
Popis výsledku anglicky
Study about the New Role of the German Language in primary schools and the New Role of the Literatury during the Learnign Process of German Langugage
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy"
ISBN
80-210-3697-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
20. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—