Strategie výuky cizích jazyků - cesta k lepšímu dorozumění?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13410%2F06%3A00004773" target="_blank" >RIV/44555601:13410/06:00004773 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie výuky cizích jazyků - cesta k lepšímu dorozumění?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek byl napsán v roce 2005 jakožto reakce na Národní plán výuky jazyků (vydaný MŠMT české republiky v r. 2005). Zabývá se některými aspekty využívání cizích jazyků v předškolní výchově a výukou cizích jazyků na základních školách. Dále se text vyslovuje proti navrhované redukci obsahu vzdělávání učitelů cizích jazyků.
Název v anglickém jazyce
Foreign Language Teaching Strategy - A Way to Better Understanding?
Popis výsledku anglicky
The text was written in 2005 as a reaction to the National Foreign Language Plan (published in 2005 by the Ministry of Education, Czech Republic). It refers to some aspects of using foreign languages in preschool education and teaching foreign languagesat primary schools. Furhermore, the text argues against the proposed reduction of subjects studied during the pofessional training of foreign language teachers
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cizí jazyky
ISSN
1210-0811
e-ISSN
—
Svazek periodika
50
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—